Pagina's

woensdag 14 januari 2015

Love is in the air..

Over een maand is het weer valentijn. Zelf doe ik niet veel aan deze dag maar vond het wel leuk om wat thema-items te maken voor in mijn shop
De items zijn zo ontworpen dat je ze het hele jaar door kunt gebruiken. 

Ik maakte de volgende items: 
Een telefoonhoesje

Deze hoes is gemaakt van vilt en tafelzeil 

In deze hoes past een Ipad mini
De getoonde items vind je hier en zijn ook te bestellen voor een ander formaat/type smartphone of tablet. Je kunt dan in mijn Etsy-shop een maatwerkbestelling (blauwe knop met "custom item" links op de pagina) plaatsen. Ik mail je vervolgens terug met de mogelijkheden. 

Om wat kleur in deze grijze dagen te brengen haakte ik in de avonduren nog wat hartjes. Deze komen binnenkort in mijn shop en worden verkocht als slinger. Lijkt het je leuk om zelf te leren haken? Kijk dan even onder de tab workshops op deze site. 



Op facebook loopt er deze week een stem en win actie. Heb je nog niet deelgenomen? Klik dan hier en breng je stem uit. Vrijdag maak ik bekend wie de winnaar is. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten