Pagina's

woensdag 21 januari 2015

De week by Juud

Leuk dat je mijn weekoverzicht leest! 
Het was een kleurrijke week 

Ik maakte mijn vlaggenslingers af en deze staan nu op Etsy. Het leuke is, dat je zelf je slinger kunt samenstellen. Je kunt bijvoorbeeld voor 1 of twee kleuren kiezen of juist allemaal verschillende kleuren. Leuk om cadeau te doen of te gebruiken als kasthanger of om voor het raam op te hangen. 
Om gelijk naar de slinger te gaan klik je hier


Zaterdag ging ik naar de lapjesmarkt. Daar hadden ze erg leuk gemêleerd vilt. Er zitten allerlei kleine stukjes gekleurd vilt samengeperst in grijs vilt. Dat geeft een leuk effect. Ik heb al wel wat ideeën om ermee te gaan maken maar ik begon met een telefoonhoes. 


Ik kreeg een maatwerkbestelling om een hoes te maken om afstandsbedieningen in te bewaren. Hierboven zie je hoe hij geworden is. 


Het haken met deze vrolijke kleuren werkt prima tegen een januari-dipje. 
Ik heb zelf een kleurenslinger opgehangen en ben er wel blij mee. 
Zou jij voor een een effen slinger gaan of voor allemaal kleurtjes? 
Ben benieuwd. 
Tot volgende week! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten