Pagina's

woensdag 7 januari 2015

Juud’s jaaroverzicht..


Allereerst een heel goed en creatief nieuwjaar gewenst. In deze blog blik ik terug op 2014 en kijk ik een beetje vooruit naar het jaar wat voor ons ligt.

In 2014 begon ik met het verkopen van mijn producten. Daarvoor maakte ik wel vaak iets maar het bleef bij kraamcadeaus en kleine persoonlijke dingen. Steeds vaker hoorde ik dat ik er iets mee moest doen en omdat het goed te combineren is met mijn thuissituatie, besloot ik de stap te nemen. Ik opende in maart een shop op Etsy. Daarnaast begon ik met het bijhouden van een blog zodat jullie iets meer te weten komen over mij en wat ik maak.
Ik vond het erg leuk om mee bezig te zijn. En wil ook graag mijn enthousiasme voor handgemaakte producten overbrengen op anderen. Daarom schreef ik ook geregeld een DIY zodat je zelf thuis aan de slag kon met je eigen creaties.

Hoogtepunten uit 2014:


 De Huis van Belle dag.Op deze dag mocht ik twee workshops geven en mijn producten verkopen.

Voor Streep mocht ik (zonnebrillen)hoezen ontwerpen en maken


 Ik gaf verschillende workshops.

Het maken van maatwerkbestellingen op etsy behoorde zeker tot de hoogtepunten.





Het was super om bezig te zijn met het vullen van mijn shop en het schrijven van blogs.Eind december 2014 sloot ik tevreden de deur van Juud’s werkkamer…

...Om hem natuurlijk op 5 januari weer open te zetten. Een nieuw jaar vraagt om goede voornemens en plannen.
Voornemen 1: werkkamer opruimen:)

Iedere woensdag komt er een blog met een update en vrijdag om de week een DIY, winactie of een blog vol creatieve inspiratie voor het weekend.

Verder wil ik het komende jaar meer workshops gaan geven.  Binnenkort meer hierover…


Jullie mening is voor mij erg belangrijk. Smaken verschillen immers. Ik zal dus via FB af en toe om je mening vragen en ik ben superblij met reacties. 

Tot volgende week! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten