Pagina's

maandag 8 september 2014

de zomer van Juud

Nu moet ik er toch echt aan geloven. De school is begonnen en de vakantie is echt ten einde. De hoogste tijd voor een korte update:

In de vakantie heb ik niet heel veel gedaan op creatief gebied. Het grote zomerbreiproject smeer ik uit over wat meerdere zomers...

Wel ben ik wat meer aan het haken geweest.
Als kraamcadeautje haakte ik een giraffe.Helaas heb ik geen foto van het eindresultaat... Het patroon vind je hier.


Ik maakte een paar maatwerkbestellingen waaronder deze hoes voor een ipadmini:




En jullie hebben nog een foto tegoed van een maatwerkbestelling waar ik het in een vorige blog over had. Het logo graveerde ik erin met de lasercutter.


vanochtend dronk ik even een kop koffie bij een vriendin. Ik word altijd weer blij als ik voor haar huis aankom en de teckel(s) in de vensterbank zie liggen. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten