Pagina's

donderdag 31 juli 2014

Toer d'ajour...



Voor de vakantietijd was ik op zoek naar een leuk project. ik struinde internet af, en wilde eigenlijk weer eens wat nieuwe technieken aanleren. 

Het leek mij heerlijk om tijdens de vakantieperiode weer wat meer te breien en haken. Zo hoef ik niet iedere keer naar de kamer waar de naaimachine staat. 



Bij ons thuis zijn er wel wat tourliefhebbers (kijkers),en dat is voor mij altijd een mooi moment om de breipennen erbij te pakken. 
Ik ben begonnen met de meebreideken. Een superinitiatief van een blogster die allerlei patronen op haar site heeft gezet. Allemaal blokken die uiteindelijk een grote deken vormen. 

Ik weet niet of ik zover kom...ik heb ergens ook nog een stoel staan die nog niet af is...
maar in ieder geval kan ik deze zomer weer heel wat technieken bijleren. 
Ik ben begonnen met blok 1 en daarna verder gegaan met blok 3. 
Ben je ook benieuwd naar de meebreideken? Kijk dan even op deze site. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten