Pagina's

vrijdag 25 juli 2014

Omdat het vakantietijd is, schrijf ik even wat minder regelmatig een stukje. 
Maar vandaag heb ik even tijd om een paar dingen te tonen die ik de afgelopen week heb gemaakt. 
Ik kreeg naar aanleiding van de vorige blog een bestelling van een vriendin die een enorm grote strandtas wilde. 
En groot is hij zeker!  

Verder maakte ik nog wat tassen waarvan ik er ook wat in de Etsy shop plaatste: 
neem gerust een kijkje.

Deze week mocht ik weer iets maken met de lasercutter. 
Erg leuk om te doen en het resultaat zal ik laten zien als de bestelling is afgeleverd. 

Vandaag maakte ik een Ipadhoes Met mijn nieuwe naaimachine is het ook mogelijk om sierrandjes te maken. En dat ziet er zo uit: 

 De hoes is gemaakt met een elastieken band met sterren. Dus ik vond het sierrandje wel leuk erbij. De hoes staat inmiddels in de shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten