Pagina's

woensdag 17 september 2014

De week van...


Leuk dat je mijn blog leest, ik geef je graag even een kijkje in waar ik de afgelopen week mee bezig ben geweest: 

Ik maakte een maatwerkbestelling...

En nog een..

Ik wilde een nieuw kersenpitkussen maar zag op internet dat je die kussens ook kan vullen met tarwe of lijnzaad. Het kussen blijft dan langer warm en is ook wat zachter. Nu is het nog niet echt weer om s'avonds gewapend met kleedje en warmtekussen op de bank te kruipen. Maar mocht die tijd aanbreken, dan hoef ik alleen maar naar de magnetron te lopen...



Ik maakte er een paar extra zodat ik die ook kan aanbieden op de Huis van Belle dag. 




Ik ben tussendoor bezig met de voorbereidingen voor de workshop die ik mag geven op de Huis van Belle dag.Ik ga een workshop tas verven/stempelen geven. Op pinterest kon ik voldoende inspiratie opdoen. Benieuwd? Bekijk dan mijn bord

Tot volgende week!
 Groetjes Juud 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten