Pagina's

maandag 6 oktober 2014

Zaterdag was Belle!













Zaterdag was het dan zover. De Huis van Belle dag. Het was heerlijk weer en 500 meiden (tussen de 12 en 17) kwamen naar Utrecht om elkaar te ontmoeten, te praten over vriendschap en workshops te volgen. 
Vriendin Eline is oprichtster van Huis van Belle. En wij vonden het leuk om als vriendinnen bij die dag te zijn. We poseerden natuurlijk graag even voor het roze busje:)


Er was een stand waar ik Juud kon promoten. En mijn spullen mocht verkopen.Nicht Hilde hielp gelukkig ook mee tijdens de lunch.


Ik mocht de workshop textiel geven.De meiden waren super creatief. 
Iedere tas werd anders geverfd/ gestempeld. Echt heel leuk om te zien.



Het was echt een topdag! Wil je meer foto's zien: kijk dan even op instagram 


1 opmerking:

  1. O Juud, ik heb je workshop helemaal gemist. Ik heb overal en nergens rondgelopen en ben overal en nergens naar binnen gegaan om foto's te maken, maar ik heb het lokaal waar jij bezig was niet gezien. Echt jammer, want ik was echt benieuwd naar de creaties en had graag foto's genaakt van de workshop.

    BeantwoordenVerwijderen