Pagina's

woensdag 7 mei 2014

Veel creatieve uitspattingen zijn er niet geweest de laatste tijd. Vakantie en allerlei leuke andere dingen vragen mijn aandacht. Maar ik vind het toch leuk om regelmatig wat op te schrijven dus daarom toch een blogje en ik ben ook wel redelijk trots dat ik mijn eerste kledingstuk heb genaaid...

Van een vriendin leende ik het boek: "allemaal rokjes" van Mme Zsazsa, en ging aan de slag. Het paspelbandje maakte ik van een leuke biaisband met een koordje erin genaaid. Het rits inzetten was geen probleem met wat hulp van youtube. Ik ben er best tevreden mee. En afgelopen zaterdag kocht ik nog wat leuke stofjes op de markt dus laat de zomer maar komen!


Dinsdag waren wij in de veronderstelling dat de school weer zou beginnen en om half acht stonden we netjes in de houding, toen bleek dat school er nog een weekje aan vast plakte. Dus nog een bonusweek met veel zwemmen en leuke dingen doen. Maar dus wat minder tijd om achter de naaimachine of met de haaknaald door te brengen. Maar dat ga ik binnenkort weer helemaal goed maken. Ik heb al wel wat ideeën voor nieuwe telefoon/tablethoesjes dus binnenkort nieuwe items in de winkel. 
Alvast een voorproefje: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten