Pagina's

donderdag 15 mei 2014

Doorgeslagen...

sleutelhoesje
De school is weer begonnen dus ik mag weer… ik ben de laatste tijd meer bezig met vilt dan met haken. Maar ook het haken heb ik deze week weer even opgepakt. Ik schrijf hierover in een blog op: huis van Belle. Binnenkort komt de blog online. De website is voor tienermeiden dus uiteraard heb ik mijn meest roze bol uit de mand getrokken… 

De voorraden vilt gaan lekker. Ik ben deze week de uitdaging aangegaan om van alles in het vilt te slaan (ringen, drukknopen etc. . Ik had tot voorkort een talent om zeilringen aan gort te slaan. Ondanks het kijken van vele filmpjes en het lezen van verschillende handleidingen. Maar kennelijk zat er teveel agressie in mij…
eh tja,de weg naar het eindresultaat toe, ging niet zonder slag of stoot...
Met wat beleid gaat het een stuk beter en er zijn al heel wat ringen en knopen in vilt geslagen deze week. 
Ik gebruik de ringen  om een opening te maken in mijn hoesjes heb om een band doorheen te halen. 
Ik heb verschillende sleutelhoesjes gemaakt. Pure nostalgie... Mijn moeder had vroeger zo’n hoesje van leer. Ik vond het altijd een leuk systeem om de sleutels in het hoesje te trekken en de band te sluiten. Ik dacht laatst aan dat hoesje, en vond het leuk om ze zelf te maken. Het resultaat staat deels op Etsy. Neem gerust een kijkje: https://www.etsy.com/shop/designedbyJuud?ref=search_shop_redirect




Geen opmerkingen:

Een reactie posten