Pagina's

woensdag 21 mei 2014

Haken en knopen


Het is echt zo fijn om weer lekker bezig te zijn met de winkel! Vorige week heb ik mijn eerste treasury lijst gemaakt. Je maakt een verzameling van mooie producten die op Etsy staan. Een soort moodboard om andere winkels te promoten. Het is leuk om een beetje dezelfde kleuren of stijlen bij elkaar te zoeken. Ik ga zeker vaker zo'n lijst maken.

Daarnaast ben ik met de lapjes leer bezig geweest. Ik maakte drie verschillende armbanden die je terug kan vinden op Etsy

Vorige week schreef ik dat ik bezig was met een blog voor Huis van Belle. Deze staat inmiddels online. Dus wil je een makkelijk en snel haakprojectje, kijk dan even op de site.

Het was flink genieten buiten. Maandag had ik eigenlijk van alles  moeten doen maar het balkon en de zon lonkten... Zoals anderen met een goed boek op het balkon of in de tuin gaan zitten, ben ik met een patroontje wat ik al heel lang wilde hebben naar buiten gegaan. En zie hier: miss Marshmallow op de catwalk:


Het patroon en het ontwerp zijn van madebymaike. Ze maakt bijzonder leuke dingen en het is de moeite waard om even op haar site te kijken. Het patroon is voor vier verschillende misses dus ik kan nog even vooruit :DTot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten