Pagina's

vrijdag 6 februari 2015

Nieuwe hoezen



Deze keer geen blog op woensdag zoals jullie van mij gewend zijn, maar een paar dagen later. 
Dit omdat ik deze week niets dan misbaksels maakte. En om die nu op de foto te zetten voor een blog..

Ik wilde al een tijdje een ander model telefoonhoesje maken van tafelzeil. En dan de binnenkant van vilt. Nu heb ik beide materialen wel in huis, maar alles wat ik maakte was of te groot of te klein. Of ik naaide het verkeerd om op elkaar. Kortom ik had een hele collage aan bloopers kunnen tonen. Maar dat ga ik dus niet doen:)
Ik besloot uit pure frustratie even een dag niet met de hoes bezig te zijn en wat anders op te pakken. 
Ik kon het niet helemaal laten, dus ik wilde nog heel even het idee wat ik in mijn hoofd had zitten uitproberen. En... het lukte! 


Ik ben wel blij met mijn twee nieuwe hoezen. 





Ze staan inmiddels in de shop. En nu ik eenmaal weet hoe ik ze moet maken, is de kans groot dat er nog wel meer zullen volgen. Welke hoes vind jij leuker? De pastel roze of die met verschillende prints?




Wil jij ook graag een hoes maar vind je de print niet leuk? Mail mij dan voor andere opties. Bestel je voor 14 februari? Dan krijg je er een leuke gehaakte sleutelhanger bij. Uiteraard in de kleuren die passen bij de hoes. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten