Pagina's

donderdag 27 maart 2014

De winkel is open...

Het was even stil. Maar eindelijk dan weer even een berichtje van Juud. 
Vanaf vandaag zijn mijn gehaakte producten ook op Etsy te vinden. Ken je Etsy nog niet? Neem dan zeker even een kijkje. Het is een site waar ongelooflijk veel mooie handgemaakte en vintage producten staan. Het aanmaken van mijn winkel nam wel wat tijd in beslag, omdat ik regelmatig langs de andere Etsy-winkels struinde... Maar ik vind het superleuk om uit te zoeken hoe het werkt! 

Maar ja de winkel is nog lang niet vol. Dus ik ga snel nog even wat haken. Ik ben nu bezig met een speenkoord en een wandelwagenspanner met vogeltjes. Binnenkort dus te vinden in de shop:-) Natuurlijk ben je ook welkom om nu vast een kijkje te nemen! 

https://www.etsy.com/shop/designedbyJuud?ref=search_shop_redirect

Geen opmerkingen:

Een reactie posten