Pagina's

woensdag 12 februari 2014

Knitting on the chair

Hoppa weer een week verder! En dus de hoogste tijd voor knitting on the chair deel twee. Nou er is minder ge-knit dan ik wilde... Ik ben vol enthousiasme begonnen. De eerste dagen ging het snel. Maar toen sloeg het haakvirus weer toe... 
Daarnaast moet ik natuurlijk af en toe de schaatsers aanmoedigen. En zeg nou zelf, dat had best effect!!

Goed, dat waren denk ik wel al mijn smoezen, en nu de status:


Ik heb aantal lappen gebreid maar ik heb ook nog een hele mand bollen over

Ze trekken flink krom dus een stoombeurtje was wel gewenst..


Ik zit een beetje met de kleuren ik heb nu allemaal kleuren door elkaar en dat wil ik ook zo houden. Maar moet wel een keuze maken tussen super felle kleuren of wat meer "ingetogen". Ik ben benieuwd wat jullie zouden kiezen. Tips zijn welkom! 

Ik kan het niet laten om ook maar even een deel van mijn haakwerk van afgelopen week met jullie te delen! 
Eind vorige week heb ik een patroontje geschreven voor baboesjka's (zie blog). Het is een basispatroon wat je heel makkelijk groter en kleiner kan maken.En dan heb je dus zo een rijtje: 


En hetzelfde patroon kun je met een paar kleine aanpassingen ook gebruiken voor een kokeshi: 

oke dat was het voor nu. Geniet van het heerlijke zonnetje en tot volgende week! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten