Pagina's

woensdag 8 april 2015

Update...

Vorige week kwam ik er even niet aan toe om een blog te schrijven. Wel had ik op Facebook een win-actie. Ik verlootte twee gehaakte eiermutsjes: 

Ik kreeg drie bestellingen uit Amerika. Tot nu toe verzond ik alleen nog binnen de EU dus het was even zoeken naar de juiste postzegels en het douaneformulier. Maar het is gelukt en de pakketjes komen hopelijk snel aan. Ik vind het een leuk idee dat binnenkort iemand in Amerika zit te lunchen met een door mij gemaakt tasje. De herbruikbare lunchtasjes uit mijn shop worden het meest bekeken/verkocht. Heb je ze nog niet gezien? Neem dan een kijkje in mijn shop op Etsy

Verder kreeg ik nog een hele leuke maatwerkbestelling. Met een nieuwe uitdaging:de schouderband moest verstelbaar zijn. Ik gaf mijzelf ook een uitdaging en maakte een ritsvakje in de tas. Er past een Ipad in de tas. De onderkant is van leer. Ik was wel tevreden met het resultaat omdat het werken met leer nog wel lastig is. Maar wat belangrijker is: de eigenaresse is tevreden met de tas. Ik hoop dat ze er veel plezier van heeft! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten