Pagina's

donderdag 19 juni 2014

De week van Juud

Deze week begon goed. 
Ik heb al jaren een naaimachine waar ik de basis goed op kon leren. Maar omdat ik regelmatig met dikke materialen werk, was het af en toe wel wat frustrerend dat de machine dat niet trok. Ook kon ik geen leer vastnaaien. En ik wil juist graag met leer en vilt werken. Mijn dag kon niet meer stuk toen ik zaterdag naar de naaimachine-winkel ging en even later met een pfaff (met boventransport) naar huis ging. Een vervroegd verjaardagscadeau waar ik heel blij mee ben! 
Dinsdag kwam een vriendin langs om wat kussenshoezen te maken. Uiteindelijk bleef ze bijna de hele dag en het was supergezellig! Ik ben al blij met mijn werkruimte maar daar samen aan de slag zijn is nog leuker! 

Naast Kim het resultaat van een dag hard werken...

Momenteel ben ik bezig met wat maatwerkbestellingen. Benieuwd hoe dat werkt? Neem gerust een kijkje in mijn webwinkel op Etsy. Tot volgende week! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten