Pagina's

woensdag 4 maart 2015

creatieve update

De afgelopen tijd kwam ik er niet aan toe om een blog te schrijven. Hoog tijd dus voor een overzicht wat ik de laatste tijd maakte. 

Ik kreeg een maatwerkbestelling om een clutch te maken. Erg leuk om samen te overleggen hoe de tas zou moeten worden. En dit is hem dan: 

Ik maakte gelijk nog een paar soortgelijke modellen deze vind je hier.

Ook kreeg ik het verzoek om een visitekaartjeshouder te maken. 
Hij is gemaakt van vilt en leer en er kunnen heel veel kaartjes in. 

Verder was ik door de voorraad lunchtasjes heen. Erg leuk dat meer mensen de tasjes leuk vinden. 
Ik maakte dus een paar nieuwe waaronder deze: 

De tasjes die nu op Etsy staan sluiten met een plastic drukknoop in plaats van met een knijpertje of klittenband. 

Vanochtend ging ik naar een vrouwen ochtend in Houten. Hier was ik vorig jaar ook geweest. Alleen stond mijn tafel toen vol met andere items. Zie foto en blog. Het was een geslaagde ochtend. Leuk om er weer bij te zijn. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten