Pagina's

woensdag 9 april 2014

Zo,we gaan weer de goede kant op richting het weekend, de zon schijnt, dus een goed begin van de dag om met een kop koffie naast mij weer even een blogje te schrijven over de afgelopen week. Zoals ik al schreef, heb ik toen niet veel tijd gehad om te haken. Omdat mijn vrije tijd ging zitten in het bakken van de taart voor mijn moeder die 75 is geworden.
Ik heb de vrijdagmiddag heerlijk in de keuken gestaan. Muziekje erbij en bakken maar.De taart wilde ik bekleden met rozen maar toen ik daarmee bezig was, dacht ik aan het feit dat fresia’s de lievelingsbloemen van mijn moeder zijn. Dus de rozenblaadjes werden weer omgetoverd tot wat puntiger blaadjes en even later lag er een fresia van marsepein op de taart.

Mijn moeder vond hem mooi maar ook nog lekker. Wat voor een taart natuurlijk ook niet onbelangrijk isJ
Ik heb als vulling framboos, rode bes en een roomlaag van monchou met earl grey erdoor gedaan. Lekker fris maar ook romig dus. En een grote calorieën bom… Maar ja het was feest dus dat mocht een keer.


Tijdens het bakken heb ik even bedacht wat ik allemaal kan maken om op etsy te zetten. Ik ben nog bezig met telefoonhoesjes, vanochtend heb ik een wagenspanner afgemaakt en ik wil nog wat speenkoorden maken. Genoeg te doen dus.  Als jullie nog ideeën hebben om te haken, naaien of te maken met vilt dan hoor ik het graag!

Dit weekend komt Jeroen langs om mijn producten op de foto te zetten dus ik heb wel een stok achter de deur om even flink aan de slag te gaan! Volgende week zien jullie het resultaat wel...
Oke ik kan het niet laten: 1 voorbeeldje van waar ik mee bezig ben... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten